WANGIAN MEMIKAT DAN MENGGODA HATI DAN PERASAAN ORANG YANG TERSAYANG


Adakah anda telah mempunyai orang yang tersayang?? Atau masih tiada lagi?? Bagaimana cara anda memikat, menggoda dan menarik perhatian orang yang anda cinta atau orang yang anda minati?? Adakah hanya dengan keterampilan anda?? Adakah hanya dengan gaya dan persionaliti anda?? Bagaimana caranya??

Tahukanh anda, bauan tubuh badan adalah salah satu tarikan yang kuat pada minda manusia. Dengan bauan tubuh badan sahaja, anda telah mencapai 80% untuk menarik perhatian orang di sekeliling anda terutamanya orang yang anda minati dan sayangi.

Bauan dapat meninggal kesan yang mendalam pada minda dan diri seseorang. Contohnya, jika anda berbau busuk, pasti anda akan bayangkan longgokkan sampah or najis-najis buangan. Jika anda bau aroma masakan, pasti anda akan bayangkan makanan yang lazat-lazat dan sedap-sedap. Begitulah juga pada diri kita, jika seseorang terhidu bauan tubuh kita, pasti mereka akan teringat-ingat sampai bila-bila.

Bagaimana jika bauan tubuh anda kurang menyenangkan?? Apakah yang akan orang fikirkan tentang diri anda?? Sudah pastinya orang akan fikir anda tidak mandi, pengotor, tidak pandai jaga kebersihan dan sebagainya ungkapan yang tidak baik akan orang fikirkan tentang diri anda. Jika orang di sekelilng tidak suka, bagaimana pula orang yang tersayang?? Pasti akan menjauhkan diri dari anda.

Bayangkan jika anda memakai minyak wangi yang mempunyai wangian pheromone yang kuat, lembut, seksi, menggoda, memikat dan menyenangkan hati sesiapa sahaja yang menghidu, pasti anda akan menjadi orang sentiasa di tunggu-tunggu dan mendapat perhatian orang di sekeliling anda. Bauan tubuh anda yang wangi, seksi, menggoda dan memikat pasti akan membuatkan diri anda sentiasa di sayangi, di cintai, di rindui dan di ingati oleh orang yang tersayang dan di cintai.

Bagi yang telah berumahtangga, jangan lupa wangian tubuh adalah salah satu cara menggoda serta memikat suami dan isteri untuk bermanja-manja dan bermesra di malam hari. Dengan cara ini, segala penat bekerja akan hilang dan hanya menunggu saat bahagia untuk bersama orang tercinta di ranjang perkahwinan.

Jangan biarkan orang memandang rendah pada penerampilan dan personality anda. Jadikan diri anda seorang yang terlalu istimewa dan sentiasa di ingati dengan wangian tubuh yang seksi, memikat, menggoda dan wangian yang sentiasa hanya ada pada diri anda.

PHERO-X & FLAMING DESIRE minyak wangi lelaki, pheromone istimewa, hebat, menggoda dan bartahan 8 jam sehari.

MYSTIQUE SWISS & PHEROLINS minyak wangi wanita, wangian lembut, penerampilan lebih manja dan seksi, bertahan 8 jam sehari.