TEKNIK MEMIKAT DAN MENGGODA SUAMI DI MALAM HARI, KERANJANG PERKAHWINAN

Suasana malam yang sunyi, tenang tenteram adalah suasana yang di sukai dan di minati setiap suami yang ingin berehat setelah penat bekerja di siang hari. Dengan kehadiran dan belaian isteri tercinta di sisi akan membuatkan suami lebih rasa selesa, tenang dan santai. Teknik memikat hati dan perhatian suami haruslah tepat dan menyentuh perasaan, keinginan dan suasana yang sedang suami anda lalui.

Perkenakan pakaian tidur yang seksi dan jarang yang menampakkan susuk tubuh anda agar suami dapat merasakan rangsangan dari anda. Gunakan wangian Mystique Swiss, wangian pheromone yang lembut, tenang, menggoda dan meransang untuk mendapatkan lebih tarikan dari suami anda.

Ramas-ramaskan payudara anda di depan suami agar suami anda lebih teransang. Selakkan sedikit ruangan di bahagian dada anda untuk anda menyapu Krim Payudara Bollywood pada payudara anda untuk menambahkan ketegangan dan kepejalan payudara anda. Ambik tangan suami anda dan letakkan di payudara anda untuk suami anda ramas-ramas dengan lembut untuk penyerapan Krim Payudara yang lebih kedalam kulit payudara anda untuk mendapatkan payudara yang lebih tegang dan besar. Suami anda akan dapat merasakan ketegangan, kepejalan dan kebesaran payudara anda setelah meramas-ramas payudara anda. Waktu ini yang akan membuatkan suami anda lebih teransang.

Buka seluar atau kain suami anda, urut-urutkan zakar suami anda dengan Libido Gel untuk ketahanan zakar suami anda. Selak pula kain anda dan minta suami anda masukkan Tongkat Ajimat Madura ke dalam faraj anda untuk menyempitkan faraj anda sebelum bersetubuh bersama suami anda. Setelah itu, minta suami anda mengentel biji anda dan anda mengurut-ngurut zakar suami anda. Sementara itu, cuba bercumbu-cumbuan bersama suami anda dalam masa 5-10 minit untuk mendapatkan kenikmatan ransangan yang mendalam.

Minta suami anda tarikkan keluar Tongkat Ajimat Madura dari faraj anda dan tarik suami anda ke bilik air untuk mencuci kemaluan anda dan suami anda. Simbahkan air ke zakar dan faraj anda sambil anda menggosak zakar suami anda dan suami menggosok faraj anda diselangi dengan cumbu-cumbuan agar aksi lebih ghairah dan menggoda. Setelah selesai, ajak suami anda dengan lembut dan menggoda untuk ke ranjang semula untuk menikmati persetubuhan dengan penuh kasih sayang. Pasti anda dan suami anda akan dapat menikmati saat-saat bahagia seperti malam pertama dengan kepuasan yang sangat menakjubkan.