Suami Besarkan Zakar Untuk Pikat Seks Isteri

Suami Besarkan Zakar Untuk Pikat Seks Isteri

Aku dah berkahwin selama 3 tahun.. Masih belum ada anak.. Isteri aku masih lagi tidak bersedia menimang cahaya mata kerana terlalu sibuk bekerja.. Umurnya pun masih muda.. baru 23 tahun.. Walaupun isteri aku ni masih muda, tetapi dia seoarang wanita yang sangat berminat dengan seks.. Memang aku suka wanita yang kuat seks..

Isteri aku ni, pandai jaga makan sebab nak jaga badan agar sentiasa cantik, seksi, menghairahkan dan mantap.. Katenya, dia taknak aku terpikat pada wanita lain di sebabkan dia tidak pandai jaga badan.. Setiap hari, bila lepas mandi malam, isteri aku akan berpakaian seksi menanti aku balik kerja.. Isteri aku ni balik kerja petang.. aku biasanya balik kerja malam..

Bila aku sampai rumah, bauan wangian isteri aku sangat-sangat menggoda aku.. Dengah wajah yang manja, cantik, dan berpakaian tidur yang seksi, membuatkan aku rasa segar.. Segala letih dan kepenatan bekerja hilang serta merta.. Isteri akan menjamu aku makan selepas aku mandi.. Sambil-sambil makan dia akan memicit-micit bahu aku agar aku lebih segar.. Sambil-sambil tu, dia akan mencium tengkuk dan leher aku..

Aku memang dah faham gelagat isteri aku.. Memang begitulah selalunya bila dia hendak menggoda aku ke ranjang pelamin malam pertama kami.. Aku kata malam pertama sebab, faraj isteri aku ni, sentiasa rapat dan ketat walaupun daranya dah pecah masa malam pertama kami..

Biasanya makan malam, aku makan sedikit sahaja.. Sebab aku tak sabar nak menjamah dan menggomol tubuh isteri aku yang dah sedia seksi serta memanggil aku untuk menggaulnya.. Isteri aku selalu menegur aku, batang zakar aku terlalu kecil dan pendek.. Zakar aku berukuran 5 inci.. Tetapi aku boleh bertahan lama.. Aku tak hiraukan kata-kata isteri aku tu.. Bagi aku, yang penting aku mampu bertahan lama..

Suatu hari, isteri aku berkata pada aku, "agaknya mesti bestkan kalau dapat rasa zakar yang besar cam saiz 7 inci atau 8 inci.. Macam Saiz zakar orang negro dalam cerita lucah yang kita tengok ni..,." Kate-kate isteri aku ni, membuat aku risau dan takut dia akan mencari lelaki lain yang berzakar besar dari aku untuk puaskan nafsunya yang kuat tu..

Lebih merisaukan aku, bila isteri aku seperti kurang berminat untuk melakukan hubungan seks dengan aku lagi.., Aku termenung untuk memikirkan cara bagaimana nak tambah saiz besar dan panjang zakar aku ni. Aku gemar membaca cerita-cerita lucah dalam internet.. Sehinggalah aku berjumpa dengan blog yang kita baca bersama ini.. Aku rasa tertarik dan berminat dengan produk yang di iklankan di sebalah kanan blog ni..

Pam Waterbuddy dan Pil Vimax.. Aku klik pada iklan tersebut, terus pergi ke satu website.. Aku cuba talipon mengikut nombor yang ada dalam web tersebut.. Mereka menasihatkan saya mengambil pam waterbudy.. tetapi dalam masa yang sama, saya juga berminat dengan ubat vimax..

Pihak pembekal produk tersebut, memberitahu, kalau saya nak makan vimax, saya perlu mengambil masa yang lama 3-5 bulan iaitu 3-5 botol untuk mendapatkan saiz yang lebih besar dan panjang..  Kalau Pam Waterbuddy, hanya beli sekali tetapi boleh di pakai sampai bila-bila.. Saya nak guna 2 2 sekali..

Jadi saya membeli pil vimax 3 botol dan pam waterbaddy 1 dengan harga RM1280.. Memang mahal.. Tetapi saya dah tak fikir ape-ape dah melain isteri saya.. Apalah sangat nilai wang ringgit berbanding kasih sayang dan cinta isteri kita sendiri?? Aku nekad kali ni.. aku akan pastikan isteri aku kembali berminat untuk melakukan hubungan seks dengan aku..

Alhamdulilah.. berkat kesabaran dan usaha, aku makan pil vimax dan menggunakan pam waterbuddy setiap pagi dalam masa 2 bulan, aku dapat rasakan kelainan pada zakar aku.. Aku rasakan zakar aku telah semakin panjang dan besar.. Lepas 3 bulan setengah, zakar aku mencecah 7 inci lebih.. Satu perkara yang sangat aku bangga dan rasa yakin pada diri aku sendiri..

Isteri aku pun terkejut dengan perubahan aku.. Bukan Zakar je besar dan panjang, tetapi dalam masa yang sama, ketahanan, kekuatan, dan stamina aku semakin bertambah.., Kini isteri aku, merasa lebih puas dengan perubahan baru pada zakar dan kekuatan diri aku..

Kami bersama dan berasmara hampir sepanjang malam.. Malainkan waktu isteri aku datang bulan.. Aku sendiri yang minta pemilik blog ini untuk mengeluar cerita aku ni dalam blog ni.. Aku nak kongsikan kisah aku ni, agar setiap suami, mengambil langkah yang cepat jika isteri telah mula menjauhkan diri di ranjang.., Saya setuju jika semua suami yang bermasalah seperti aku mencuba pil vimax dan pam waterbuddy..

Memang mahal, tetapi lagi mahal mas kawin dan majlis perkahwinan kitakan?? Yang sangat-sangat berkesan.. Terima kasih owner blog kerana sudi memaparkan kisah saya ni.. Pada para pembaca, fikir-fikirkanlah.. Sekian dari saya..